1 Şubat 2009 Pazar

Yoksa Siz Hala İsveçlileştiremediklerimizdensiniz?

Demekki olay Çekosloavaklar da değil. Çin'i bile kullansan bu kalıpta aynı etkiyi -uzun soruyu- yaratmakda.
Adaptasyon. Buakşam kendiminde içinde bulunduğu iğrenç adaptasyon sürecinde bir adım daha aldığımı gördüm.
Gülmek için birşeyler gerekiyor bu ülkede.
Durup dururken gülünmüyor sanki. Saat akşam 10daki insan grubu somurturken, aynı insanlar saat 2 de kahkahaya boğuluyorlar.
Bugün aynı böle bir geceydi benim için. Bütün akşam oturup, laf sokmaya çalışıp(başaramadım) olmayan problemleri kafaya takıp ve tayyibin "van minut" ini düşünüp somurttum. Taki gecenin sonuna kadar, herşey karikatür gelmeye başladı.

Güzel haftasonuydu herkese teşekkürler

1 yorum:

  1. al sana adaptasyon: http://www.tr.muslimlife.eu/
    ilacın burda!

    YanıtlaSil

 

Free Blog Counter
Poker Blog