10 Şubat 2009 Salı

Organiğim, Organiksin, Organik!

Dün markette organik bira gördüm. Aklıma gelen ilk soru bu işin daha ne kadar daha boku çıkabilir oldu. Gerçi bu soruyu EFE'nin organik rakısını görünce de aklıma gelmişti.
Hakikaten alan var mı?
Boru değil koskocaman Åbro elbetteki bir pazar araştırması yapıp, ondan sonra karar veriyordur üretime. Fakat yinede sanki kıl olmaya başladım bu herşey herşey organik felam.


Aklıma 2.kattaki komşum geliyor. Kendisi de böyle organik manyağı. Yumurtayı alırken bile organik alıyor. Tavuk kendine organik ki. O organik besin yiyor sıçtığı yumurtayı organik diye biz yiyoruz. Neyse...
Dedim bu tip insanlara daha ne sunabiliriz organik olan ve piyasada hala yaygınlaşmamış veya üretilmemiş olarak.
Aklıma ilk gelenler;
1.Organik Ped: Bunu üretmek aslında kolay %100 pamuk yada benzeri birşeyden üretilirse organik olur gibi me geliyor. Tabii pamuk ,doğal tezekle gübrelenmeli, bu nokta önemli. Birde ped'i yeşile boyadık mı al sana çevreci ped.
2.Organik Prezeratif: İlk gelen aklıma buydu. İki türlü fikir var kafamda. Birincisi muz yaprağı gibi bir yaprakdan üretmek. Diğeri ise nette buldum, geri-kullanılabilir kuzu derisinden varmış. Ama galiba oda benimki gibi hayal ürünü. Pek güvenli olmayabilir ama zaten kondom'a kadar organik alacak adamda olayın sadece artislik tarafındadır.
3.Organik Tuvalet Kağıdı: Bu en basiti düşünmeye gerek bile yok aslında. Al yaprağı sil popunu. Bak oldu bile organik. Hem popomuzda böylece organik kalmış olur.
4.Organik Şampuan: Bana biraz saçma gelmişti. Olmasa yazmazdım zaten. Ama kendisi için bir çok link çıkıyor google'da demekki bu şampuan olayı tutmuş.

Aklıma yada sizden birşey geldikce çoğaltıcam bu postu. E tabi organik şekilde çoğaltacağım hiç şüpheniz olmasın efendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Free Blog Counter
Poker Blog