17 Şubat 2009 Salı

Hastasiyim Adrenalin!

Benim dogamda var bu, hep yaparim.Yolculuklar tek basina yeteri kadar heyecan vermezler.Ufak degisiklerle daha bi adrenalin salgilayici hal alirlar.Aynen bugün yaptigim gibi. Heycanima heyecan katmak için 19:05deki uçagima havalimanina 18:57 de girerek yaptim. Hikaye ise söyle gelisti efendim:

Bendeniz bütün hafta boyunca Stockholm-Frankfurt uçagini saat 20:05de bilerek yayila yayila uçaga giderim planini yürügülüye koydum. Ve havalimanina gidecek otobüs biletlerimde buna göre ayarliydi. Ancak o gökten vahinin indigi anda içimdeki huzursuzluk Burak'i aramama neden oldu. Saat buarada 18:38 ve ben 19:02de havalimmanýna varacak otobüsdeyim. Burak'in sesi zaten telefonda titrediginde anlamistim, var ters birseyler.Bazen Türk olmak ise yariyor. Söföre hiper-panik sekilde ilk taksi gördügü yerde durmasini söyledim. Taksiye bindim hemen, saat 18:43. Nese taksicisiye durumumu anlatinca içinde bir Türk ruhu bulundugunu anladim

" abi düz yola çikalim basariz"

Tabiki ortada ne check-in nede ryanair e ait birsey kalmis ortada oradaki info ofise giderek basladim aklimdan geçen tüm yalanlari saymaya "otobüs bozuldu beni trene bindirdiler oda bozuldu". Ama alin beni uçagaaa feryatlarima kadin dayanamayip son verdi bide üstüne nutuk çekti

"this plane must be at air in 7 min"

dediginde verebilecek tek cevabim "but it s still at the airport"

nese kadin ugrasmadi benle allahtan daha fazla ve o haremdeki otobusculer gibi konustu bi anda " if u can't run to gate 2 in 2min, u will be stay in Sweden."

Iste bu cümle tatile renk katan cümlelerden biri oldu daha basinda. Pistte kosarak uçak yakalamakda herkesin basina gelen birsey olmasa gerek.Sagolsun Ryanair kapanan kapiyi tekrar açip merdiven sallandirdilar asagi.



Suanda frankfurt'dayim yukardakide halamin evi ve halam sabah uyaninca cektim. Heyecan devam ediyor tabii.Ya yarin yada bugün Bordeaux'a gidecegim ama ortada ne biletim var nede rezervasyonum. Birazdan bi tren istasyonuna gideyim duruma bakacagim. Benle tatile çikacak arkadaslarin yanlarinda bi pasiflora bulundurmalari sanki iyi olur gibi.
Artik Bordeaux'dan yazarim.(hala gidecegime inaniyorum,nasil bir kendime güvense)

ps:yaptigimi lutfen denemeyeniz, bugüne kadar ucak kacirma skorum 2. Sorumluluk almam



1 yorum:

  1. aferim! helal! arkandayim sicacik evimde! benimleyken böyle şey yaparsin dagitirim agzini burnunu! =D

    .derya.

    YanıtlaSil

 

Free Blog Counter
Poker Blog