18 Şubat 2009 Çarşamba

TGV'den Post

"TGV böle bişi işte"

Büyük bir hevesle bu post'u TGV'nin içinden yazıyorum. Sanki Bordeaux'e gitmek için bir engel kalmadı.
Eskilstuna'dan Frankfurt' 6 saate ulaştım herşeyiyle.Frankfurttan Paris ise 10 saat sürdü otobüs ile. Parisde otobüs sordum ama bulamadım Bordeaux için. Otobüsde tanıştığım tipler sağolsun yardımcı oldu ve TGV'lerin kalktığı tren gar'ını tarif ettiler. Neyse 20dk sonra kalkacak TGV'ye 68€(680sek) bayıldım.
Frankfurttan Paris'e O403 ile giderken birde film izledim laptopdan. Bir filmin yeri zamanı bukadar mı tutar içinde bulunduğum durum ile. Fransız yapımı bir film ,ismi: La Grande Voyage(büyük yolculuk). Bir ara vakit bulayım yazarım filmin konusunu. Belki bu gezi ile ilgili son post'un başlığıda bu olur.
"O403 deki yaşam alanım Organik Aldi poşeti ve laptopum"

Yaklaşık 2 buçuk saat sonra Bordeaux'deyim. Aslında beklentimde TGV'de internet bağlantısı bulup buradan atmaktı post'u. Bu da Bordeaux'e kaldı.

Fransızlar hakkında ilk izlenim:İngilizce konuşabiliyorlar.
ps1:Bordeaux'e gelince iş değişti burada daha rastlamadım. Otel resepsyonisti dahil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Free Blog Counter
Poker Blog