24 Şubat 2009 Salı

Hayat Çok Zor!


Hayat gerçekten çok zor. Patateslerim bir türlü pişmiyor. 45. dakikaya girdiğimiz şu saniyelerde patateslerden hala tık yok. Oysaki kumpir yapmaya niyetliydim, hevesliydim.

Kahrolsun Amerika, Kahrolsun Emperyalizim! Patates illetini sardılar başımıza. Gelmeyelim oyunlara lütfen. Onlar buldu bu patatesi.
Diyeceksiniz ne alaka, açıklayayım. Benim 1 de evden çıkmam gerek ve herşeyimi buna göre ayarladım. Ama patates şu anda görülen 1 saate kadar bile pişmeyeceği.Aslında patatesi beklemek yerine, vatana millete faydalı olacabilecek işler yapabilirdim.
2. seçenek ise patatesi çöpe atmam ama burada da ABD oyunları var. O zamanda para kaybı olmuş oluyor. Kapitalist-Tüketim toplumunun bir parçası olmuş oluyorum.

Neyse bukadar geyik yeter.

3 yorum:

  1. Filmin sonunu merak ediyorum en çok. Patatatesler çöpe mi gitti yoksa yedin mi? Kapitalist tüketim toplumunun bir parçası oldun mu? Yoksa içimizdeki İrlandalılardan mısın?

    YanıtlaSil
  2. yedim lan merak etme:)
    üreten anadolu insanı gibi yedim hemde

    YanıtlaSil
  3. bu ne perhiz bu ne lahana turşusu....sen şuna patates pişirmeyi bilmiyorum desene :)
    mikrodalga ile iki küçük patates 7 dakika sürüyor benden söylemesi.

    YanıtlaSil

 

Free Blog Counter
Poker Blog