31 Aralık 2009 Perşembe

Zelda:Stockholm işi karükatür



Dün geceki internet mesaim de yeni bir blog buldum, mutlu oldum. Hatun karikatürcü, belli gazatelerde yayınlanıyormuş! Bir de Zelda diye çizgi romanı var ki normal günlük hayatan anlatıyor, öle süper kahramanlar felam yok etrafta. İlk okuduğumda direk aklıma American Splendor geldi -bilmeyenler için American Splendor: Hastenede çalışan sıradan bir memur kendi sıkıcı hayatını çizilmişti, bildiğim kadarıyla buda ilk kahramansız çizgi romandı- Neyse efendim ben baya bir eğlendim hem blog'u okurken hem de Zelda'yı kurcalarken.

Blog'a bakınmak isteyenler için tıklayınız şuraya. Blog İsveçce ama internet'in nimetlerinden yararlanın ve google translate kullanın efem. İsveçce-->İngilizce çevirileri gayet başarılı. Birde kensinden izin alarak çaldığım Zelda'dan bir kısım koyam (Cem Yılmaz'ın kadınlar niye master degree yalancıdıra çok uyuyor sanki).

Sol Balon: Eee, Meksikada buluştuğun çocukla nasıl gitti?
Sağ Balon: Aa sağol. Ben aşk olduğunu sanıyordum ama aslında bel soğukluğu varmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Free Blog Counter
Poker Blog