11 Aralık 2009 Cuma

Oldu mu José!

Hafızam yanıltmıyorsa İstanbul da lise'yi okurken dinlemeye başlamıştım Lounge FM'i (Istanbul 102.0). Ne İzmir'e taşınmam nede sonrasında İsveç'e taşınmam dinlememe engel oldu, malum radyonun sadece İstanbul da frekansı mevcut. Evde olduğumda netten açar dinlerim. Reklamlarda arada kendi organizasyonlarından bahsederler ki o radyonun sadık dinleyiciysiseniz genelde ilginizi çekecek isimlerdir.



Neyse beni bu post'u yazmaya iten isim: José González. İsmine aldanmayın kendisi İsveç'li olur. Zamanında biri tavsiye etmişti(ismini unuttum o kişinin kusura bakmasın), o gündür severim karanlık İsveç günlerinde güzel gider. Malum eleman bu hafta sonu İstanbul da çıkıyormuş. Adamla aynı ülkedeyim daha bir konserine gidemedim. Neden?? adam çıkmıyor sahneye kardeşim burada, gidiyor sağa sola, Stockholm'e gelince tık yok. Kıskandım ne yalan söyleyeyim. Buarada tanıtımlarda geçen "...Arjantin kökenli, İsveçli sanatçı...." olmamış. Kendisi Şili asıllıdır efem, bilgilerinize.

İki adette parçasını iliştireyim. Birincisi radyoda reklamlar da dönen parça Teardrop diğer ise benim favorim olan Down the Lines.




1 yorum:

  1. kendisinin adini sadece onu dinlemek için ruisrock 2008'de 1 günlük geleceğini söyleyen host sister'im sayesinde finlandiya'da duydum, e ben de kacirmadim dinledim bayildim. istanbul'a gelecegini duyunca cok heycanlandim. konser yeri uzak, benle gelecek kimse olmayinca zor, bilet fiyatlari fahis, zaten bi kere dinlemistim, bi kendisi, küçük üflemeli org çalan çekik gözlü bi kadın ve perküsyon çalan bi adamla sahnedeydi ilginçti, derken gidemedim. kısmet olur bir gün beraber isveç'te izleriz belki. üstüne bir de dedektivbyrån olursa hele, tadından yenmez. bu arada josé'nin babası arjantinliymiş, hatta oraya geri dönmüş.

    .derya.

    YanıtlaSil

 

Free Blog Counter
Poker Blog