30 Aralık 2009 Çarşamba

Sil Baştan




Yılbaşı gecesi için yapılmış olan Stockholm otel ve gece klübü rezervasyonunu 30 Aralık itibari ile iptal etmiş bulunmaktayım. Yarın Stockholm'e gidecek grup şimdiden içmeye başladılar içerde yeni yılı kutlamak için ,1 gece önceden. Bende anca çay içip tez yapayım zaten.

Neden iptal ettirdim sorusuna bende cevap veremiyorum; teze çalışmam gerek, çok masraflı , yarinki 23 kisilik grupda 3 saptan biri olmak vs. vs. Cevabın hangisi olduğunu seçemiyorum ama bildiğim şey kesinlikle teze zaman ayırmadığım için pişmanlık duyacağım malum 2-3 haftaya bitmesi gerekiyor. Planların gerisindeyim an itibari ile.

Neyse bu sene doğum günümü evde TV izleyerek geçirmiştim, yılbaşıda onu takip edecek gibi. 12de tez yazmak istemiyorum, malum bütün yılı tez yazarak geçirmeyim en iyisi o anda bir bardakda olsa birşeyler içmek, yıl güzel geçsin.

Şimdiden hepinize iyi yıllar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Free Blog Counter
Poker Blog