29 Aralık 2009 Salı

Urfa'lı Abi Ver Elini Öpeyim



Haber hürriyetin websayfasından. Dikkatimi çeken olay ise Urfa'lı iş adamının yaptığı. Ben size olayı özet geçeyim: Kıbrıs uçağı iptal ediliyor, yolcular protesto ediyor ve protesto sırasında urfalı iş adamı çantasından bir şişe viski çıkarıp, kalabalığa veriyor gazı:

"Buradan bir yere ayrılmıyoruz. İçkiler ve sigaralar benden"

İsveç de insanların birbirlerine içki ısmarlaması, Türkiye'nin AB'ye girmesi kadar kadar abesle iştigal bir hadise. Hatta adamlar ev partisine getirdikleri içkilerini, dibinde kalmışsa, eve dönerken hiç acımazlar birlikte götürürler.
Neyse ben haberi okudum hemen ardından açtım kariyer.net ile secretcv.com'u Türkiye de iş bakmaya başladım. Urfalı abi sağolsun ülkeme olan sevgimi arttırdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Free Blog Counter
Poker Blog