29 Aralık 2009 Salı

"senden kasiyer felan olmaz"


Blogda her ne kadar İsveç ile ilgili bazı şeylere sövsem de, bakmayın siz, ben hayatımdan çok memnunum. Ne alkol satışının tekel olması, ne havası nede insanlarının öküzlüğü benim memnuniyetim için engel teşkil etmemekte. Bunun başlıca noktası ise buraya nereden geldiğimi bilmek olsa gerek.

Dokuz Eylül Üniversitesi Çevre Mühendisliğinde de öğrenciyken, İzmir'de yeni açılan IKEA'ya başvurmuştum, duyduk ki gece rafları dolduracak part-time öğrenci arıyorlar. Neyse çağırdılar, gittik, önce dediler "sen mühendislik okuyorsun rakamlarla aran iyidir gel kasiyer yapalım". "İyi" dedim, ne diyeceğim. Ardından mülakatın son kısmı için mağaza müdürü ile görüştürdüler. Hatırladığım kadarıyla sadece 1-2 dakika sohbet ettik, ardından "senden kasiyer felan olmaz" dedi ve benle görüşmesi için lojistik müdürünü çağırdı odaya. O gün ben üniversite 2.sınıftaydım ve o gün çevre mühendisi adayı olarak son günümdü.

Tabii ki, geçen süre zarfında arkadaşlar, iş yerindekiler ve aile gibi destekleyen bir çok faktör var ise de; o kırılma anı olmasaydı muhtemelen şu anda vasıfsız bir çevre mühendisi olacaktım. İşte bu yüzden söverken, mutlu olmayıda bilmek gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Free Blog Counter
Poker Blog