5 Ekim 2009 Pazartesi

Tatile Çıkartan Şarkılar

Kış geldi, aslında bunu hava durumuna bakarak anlamaya çalışmaya gerek yok, ki, kendisi şu post atıldığı sırada 1 derece. Kışın geldiğini dinlemeye başladığım "yaz şarkılarından" anladım. Bütün haftadır kendimi alamıyorum bu parçalardan. Hatta bir ikiside altta bulunmakta.

Bu şarkıların ortak noktası: Hemen hepsi her an bavul toplattıracak gibi duruyor adama. Biraz dinlemeye başladıkdan sonra direk Ryanair'in sitesinde buluyorum kendimi. Hatta daha da ileri gidip okyanus aşırı yerlere bakmaya başlıyorum. Ne mutlu bana, ne kredikartımda ne de hesabımda o biletleri karşılayacak meblağ bulunmuyor. Aksi takdirde gaza gelmekten an meselesi.

Favori tatil mekanı Küba, bol bol mojito ve cuba libré hatta beraberinde puro (mümkünse geleneksel bacak arasında sarılan). Sahilde yatıp güneşlenmekten ziyade Havana'daki o şehir hayatını yaşamak, öle otel yerine, gayet sıradan bi evde olur. Her ne kadar sıradan evleri kırık dökükde olsa.

Neyse fazla sıkmaya gerek yok. Üşenmeyip iki şarkıyı upload ettim şimdilik, belki eklerim ilerde. Şarkıların klipleride çok güzel olduğu için direk şarkıları koymak istemedim.


Beirut - Postcards From Italy




King of Convenience - Misread

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Free Blog Counter
Poker Blog