29 Ekim 2009 Perşembe

İsveçde Sıçtım Mavisi


Sıçtın mavisi, aslında her öğrencinin kelime haznesinde bulunur. Ama yinede bilmeyenler için ekşisözlükden cikitamuz'un tanımını koyayım;

"ertesi sabah sınavın vardır ve sen çalışmaya 12 de başlamışsındır. acayip uykun vardır sürekli esnersin hiç birşey anlamasın. sonra bir anda sana bir enerji gelir. "tamam abi yaa anliyorum yapıyorum ben bu işi" dersin ama o da ne camdan bi bakarsın ki garip bir mavi... "sıçtım!" işte o mavi sıçtım mavisidir..."

Türkiye deyken final dönemlerinden önce arada sırada görürdüm kendisini, genelde sabah 5 den sonra ortaya çıkardı. Anlardım geriye 2-3 saatlik bir süre kaldı, ya biraz kestirir yada bele kuvvet deyip devam ederdim çalışmaya(yalan..bu sadece 1-2 kez oldu).


Kviksund-İsveç
resim çakma/çarpma değildir


Bugünde mavisi olmasada sıçtığım günlerden biri galiba, yarına yetiştirilecek bir rapor ve yapılacak bir sunum var. Bu sırada aklıma geldi o sıçtın mavisi nasıl olur İsveç de acepp diye. Malumunuz kışları burada güneş 8-9 itibari ile doğuyor. Durumu o anda fark eden birisinin sınavı gündüz seansındaysa, zaten sıçmayı geçtim kafadan sınavı kaçırmış olur. Herhalde olsa olsa "sulu sıçtın mavisi" olur o.

p.s: yazında tersi oluyor ondan niye bahsetmedim derseniz,size, yahu yazın ne sınavı güzel kardeşim demekle yetinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Free Blog Counter
Poker Blog