23 Mayıs 2009 Cumartesi

Dildildildildil...

Çok şey istiyorum çok.
İspanyolca öğrenmek istiyorum bir yandan İsveççe konuşabilmek. Anlayacağınız google translate gibi adam olmak istiyorum. Okuldaki arkadaşlarımla kendi dillerinde konuşabilmek istiyorum.
Ama en kabiliyetsiz olduğum konu kendinisi. Milli felaketim desem tutar. Yoksa yurtdışında yaşayıpda bu blog'u neden Türkçe yazayım ki, İngilizceme o kadar güvensem.
İngilizce bile ayrı olay toefl dan çakıp sonra IELTS'e girdim. Zar zor 6 aldım da mastera kabul edildim. Beşiktaş Atatürk Anadolu Lisesi mezunu olupda dil konusunda bukadar beceriksiz olmak herkesin haddine değildir. Hele hele yakınımda Derya gibi bir insan varken, ingilizce/fince/fransızca. Unuttuğum daha dil varmı Derya?


Bu önümüzdeki zaman dilimini kendim için "Dil Öğrenme" bölümü diyorum. Yazın bu nedenle İsveç de kalıp kursa gideceğim(kaydımı bile yaptırdım). Umarım yaz sonunda konuşma hayallarim var. Gelecek yılda okulda seçmeli İspanyolca dersi(bu hala proje) alcam.

Çok gaza geldim çokk

Jag vill tala många spårk som är spanska och svenska.
Också engelskaa:)

2 yorum:

  1. ulen cihan valla hiç bir dili doğru düzgün konuşamıyorum.. hollandaca da öğrenmeye çalışmaya başladım, maymun iştahlılık esas bendeki! sen hazir farklı bi ortamdasın, oranın diline aban anacim, kursa da git, insanlarla da üç beş ne olursa konuş, iletiş İsveççe! Bana bak, bu road tripten benim niye hiç haberim olmadı onu bana anlatmazsan yazın İsveç'e geldiğimde haberin olmaz, ona göre...

    .derya.

    ps: jäg älskär sverige!!

    YanıtlaSil
  2. yok o jäg değil jag olcakti galiba... benim İsveççem de bu kadar. Vinkeln var bi de sju =D

    .derya.

    YanıtlaSil

 

Free Blog Counter
Poker Blog