24 Ocak 2009 Cumartesi

Loser? Mal?



Odada 4 kişiyiz.Oda benim odam zaten genelde benim odam olur hep bu party çıkışları buluşmalar. Ama artık sevimli ev sahibi izlenim garip bir hal almaya başladı, yada bana öle gelmeye. Diyaloglar şu şekilde gelişmekde,
-cihan! temiz bardak
-cihan! internette sorun var
-cihan! oda sıcakkk

Bu diyalogların hepsine oda sahibi olmam yol açıyor gibi. Peki ben bunları yaparken diğerleri ne yapar? Bu noktaya takıldım bu gece feci halde. Şarkı sözleri çevrilir. Hayat görüşlerinden bahsedilir. Entel-dantel noktalara değinilir. Busırada youtubedan müzik dinlensin diye internet düzeltilmeye çalışır tarafımdan.

Bugün yakın gördüğüm insanlara bir soru sordum "am I a loser?" cevap hep "ofcourse not" şeklinde geldi. Bu gece anladım soruyu yanlış soruyormuşum.
Ben malmıyım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Free Blog Counter
Poker Blog