4 Nisan 2010 Pazar

Özet!

Çok anormal olmasa gerek uzun aralarım. Bayadır yazmıyorum, bahaneye de pek gerek yok, canım istemiyordu.
Özet diyorum gerçi ama çok da değişen birşey yok. Rastgele sıralamak gerekirsek;
  • Herşeyden önce hala işsizim. Bir iki kez yaklaştım ama olmadı.
  • Önce Türkiye'ye alıştırma olsun diye Berlin'e gittim oradan da Türkiye'ye. Özlemişim.
  • İsveç de kar kış varken İzmir-Marmaris süper geldi. Aile-arkadaşlar felam.
  • Tallinn'e gittim 15 İspanyol ile. Kimsenin İngilizce konuşmaması ile birlikte benim için 3 günlük sessiz bir gezi olarak kaldı aklımda.
  • Okulda İsveççe programa devam ediyorum ama nedense motivasyonum çok düşük. Galiba sınıftaki en gerilerden biriyim. Toparlamam lazım durumu.
  • Buraya nihayat bahar geldi, korkunç bir kışın ardından. "Korkunç" u ben demiyorum, istatistiksel olarak son 20 yılın en çetin kışı imiş (yılı götümden salladım ama istatiksel birşey olduğu doğru)
Durum budur, tekrar gaza geldim yazarım buaralar baya birşeyler. Gazı kesmek yok, takibe devam!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Free Blog Counter
Poker Blog