18 Mart 2009 Çarşamba

Yukarıdan Biri Blog'umu Okuyor

İnanılmaz;
Eminim yukardakide bu blogu takip ediyor. Artık %100 inanıyorum buna.
Kendi kendime gördüğüm saçma rüyalarla bir ün yapmıştım zaten buda sonuncusu oldu.
Dünkü girdiğim postdan sonra hele bugünkü rüya,fena oldu.
nese kendisi şöle,

müzik grubunda çalıyorum.
varan1: Aurora vokalist, Cem ile bende ona eşlik ediyoruz.
yanlız söylediğimiz müzik gerçekten var mı yok mu öle birşey pek emin değilim.
varan2:Aururo bunu Türkçe söylemeye çabalıyor. Ben ve Cem de belli kısımlarda 1er 2şer kelime sölüyoruzki kız şarkının sözlerini hatırlasın diye.
Varan3:Uyanır uyanmaz youtuba "Sarıl Bana" yazdım. Rüyamdaki aklımda kalan tek nakaratı oldu.Varlığını bile unutmuşum.Belki 10 sene önce dinlemişim bu şarkıyı. Rüyamdaki müziği bukadar oryantel değildi. Salsa müziğidi bariz.

Bunların hepsi bir raslantı olamaz. Artık Cem ve Aurora ile takılmayacağım. Korkulur


ps:şarkınında videosunu koyim bi anlam teşkil etsin

2 yorum:

  1. izliyiciler:
    God

    hakkımda:
    bir sürü şey yarattım uzun zaman önce...sonra sıkıldım bıraktım...kendimi bildim bileli yazmak istiyordum,o yüzden artık benim de blogum var :))yazmak çok güzel lan..

    bağlantılar:
    **thegodisnowhere**

    üye olduğum siteler:
    ver gazı
    eşşek sıpası

    YanıtlaSil

 

Free Blog Counter
Poker Blog